top of page

Salgsbetingelser


Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av tjenester fra Hjemmetreneren, som selger klippekort for personlig trening via vår nettside. Forbrukerkjøp reguleres av norsk lov, herunder avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, som gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Disse salgsbetingelsene begrenser ikke de rettighetene du har etter loven, men supplerer dem med informasjon om partenes rettigheter og plikter.

 

1. Partene
Selger er Hjemmetreneren, organisasjonsnummer 923 137 424, med adresse Langbryggen 21, og e-post post@hjemmetreneren.no. Kjøper er den som foretar bestillingen.

2. Pris
Den oppgitte prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Eventuelle kostnader som ikke er informert om før kjøpet, skal ikke belastes kjøper.

3. Avtaleinngåelse
Kjøpsavtalen er bindende for begge parter når bestillingen er sendt inn av kjøper. Ved eventuelle feil i tilbudet eller bestillingen som en part burde ha oppdaget, er avtalen ikke bindende.

4. Betaling
Betaling kan kreves ved bestilling av klippekortet. Dersom betaling skjer med kort, kan beløpet reserveres ved bestilling og trekkes umiddelbart. Ved fakturabetaling er betalingsfristen 14 dager fra mottak av faktura.

5. Levering av Tjenester
Levering anses som gjennomført når klippekortet er tilgjengelig for bruk i kjøperens konto på nettsiden vår. Klippekortet gir tilgang til personlig treningstimer og kan brukes i henhold til de vilkårene som er angitt ved kjøpet.

6. Angrerett
Kjøper har rett til å angre på kjøpet innen 14 dager i henhold til angrerettloven. For å benytte angreretten må kjøper gi melding innen fristens utløp. Hvis noen treningstimer på klippekortet er benyttet, kan det gjøres fradrag for den verdien av tjenestene som er brukt.

7. Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved tjenesten, må kjøper reklamere innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget. Reklamasjon skal skje innen to år etter at tjenesten ble kjøpt, eller fem år dersom tjenesten er ment å vare vesentlig lenger.

 

8. Personopplysninger
Vi behandler dine personopplysninger i samsvar med personopplysningsloven. Informasjonen vi innhenter vil kun bli brukt til å gjennomføre avtalen og vil ikke bli delt med tredjeparter uten ditt samtykke, med mindre dette er nødvendig for å oppfylle avtalen.

 

9. Konfliktløsning
Ved eventuelle tvister skal partene forsøke å løse disse i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.

bottom of page